تحولات منطقه

۱۴ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۶
کد مطلب: ۱۰۸۶۶۶۹

براساس آیین نامه اجرایی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، افرادی که مشمول بند تشویقی این آیین‌نامه شوند از امتیازاتی مانند حق تقدم در انتصاب به مشاغل مدیریتی و یا بالاتر در شرایط مساوی و پرداخت وجه نقد معادل ۲ ماه حقوق بهره‌مند می‌شوند.

پاداش ۲ برابر حقوق در انتظار گزارشگران فساد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین با توجه به بخشنامه شماره ۴۱۰۳۲ مورخ ۱۴۰۴/۰۵/۱۲ سازمان اداری و استخدامی کشور که موضوع آن اعطای گروه و طبقه تشویقی آیین نامه ارتقای سلامت اداری است، ۴ مشوق برای گزارشگران فساد در نظر گرفته شده است.

جزئیات ۴ مشوق تعیین شده در آیین‌نامه قانونی

ماده ۳- تشویق‌های موضوع این آیین‌نامه به شرح ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعطای تقدیرنامه توسط بالاترین مقام اجرایی یا سایر مسئولین ذی‌ربط شخص حقوقی
ب– اعطای یک گروه تشویقی یا طبقه و مانند آن
پ- حق تقدم در انتصاب به مشاغل مدیریتی و یا بالاتر در شرایط مساوی
ت- پرداخت وجه نقدی معادل دو ماه حقوق فرد در زمان پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha